Author: Piotr Drabik
Source: http://www.flickr.com
Aktualnie rynek towarów i usług jest niezmiernie poszerzony. Skutkuje to niezbędnością konstruowania coraz intrygujących wyjść marketingowych, przy użyciu których brandy mają trafić do jak najogromniejszej wspólnoty konsumentów. Relewantny jest efekt, jakim nie zawsze jest ilość zaintrygowanych, ale liczba zdobytych klientów, którzy odczuwają pewną solidarność z firmą. Z tego względu tak rozpoznawalne są reklamy o pionierskiej konwencji, które wywołują ogromne zainteresowanie nie mówiąc często wszystkiego dosadnie. Trzeba pamiętać, że za utworzeniem takiego spotu stoi wielu specjalistów, których praca polega nie jedynie na wykreowaniu scenariusza, ale i uwzględnieniu w nim właściwych technik handlowych. Z kolei kamerzyści i operatorzy koncentrują się na właściwym oddaniu wizji i zaprezentowaniu jej w sposób jak najbardziej oczywisty dla odbiorcy.